Read more: How to Add Meta Tags to a Blogger Blog | eHow.com http://www.ehow.com/how_4432068_add-meta-tags-blogger-blog.html#ixzz1dedpEYPR - Capital on the Edge -: POST by ELIEZER: Pretty Tricky

Monday, April 22, 2013

POST by ELIEZER: Pretty Tricky



Eliezer, with his Team, BEFORE his Accident

Hello, my name is Eliezer.



I send you my story all the way from the USA. I hope you like it!          



Since we’ve been in the US, we’ve been to a LOT of places. Many good and bad things have happened. My friends have changed significantly since being here. They are now more aggressive and joke around more. Sometimes I feel alone and I miss my whole family.         



I am currently in pain because of a gymnastics accident at a fun trampoline place. I sprained my toe. My toe became swollen. I was in so much pain that I couldn’t even talk. I was scared too, because I thought I wouldn’t be able to do my sport, “tricking”, ever again. It was a very bad experience for me, as it has stopped me from being able to practice and perform with my group. When they dance I can only sit and watch. I want to participate! I am desperate to be in the group again…         



Since my toe issues, I’ve felt at odds with everyone in my group. Everyone in our team has pain in their bodies and they get upset too. But I know God is going to heal them and after all, everything that happens in life, happens for a reason - even if it doesn’t feel right at the time.         



Last Monday, we went to a gym (Twisters in San Jose) where the best trickers in the World visit. We met many people who are really good at our sport, and they taught us techniques to prevent pain. My foot was sore so I couldn’t practice, but I listened, watched and learned.



I give thanks to God that I am getting better. Thanks for reading my story.


If you would like to support this fellow on a monthly basis, please CLICK here

Hola mi nombre es Eliezer



Les traigo mi historia desde que venimos ala USA espero les guste.



Desde que venimos aquí  hemos estado en muchos lugares donde me an pasado cosas buenas y cosas malas mis amigos han cambiado mucho desde que estamos aquí se an puesto mas agresivos i dan muchas broma i yo me siento solo abecés y extraño a mi mama y a toda mi familia mas ahora que estoy lesionado por causa de un accidente me fracture un dedo de mi pie i se me inflamo todo mi pie tenia tanto dolor que no podía ni hablar pero sentí mucho temor por no poder aser otra bes jiros fue una experiencia mui fea para mi porque no podía aser nada de loque me gusta hacer con mi grupo cuando ellos bailaban yo me quedaba sentado sentía una sensación de ansiedad y desesperación.



Bueno desde que mi pie a estado lesionado me e sentido mal con todos por que casi todos los de el grupo tienen mucho dolor en su cuerpo i ellos se quejan pero se que dios los ba a sanar pero siempre ay algo bueno no toda son cosas malas



Este lunes pasado fuimos a un lugar donde an yegado los mejores de el mundo en el deporte que practicamos conocimos a muchas personas  que eran mui buenas i nos enseñaron muchas cosas acerca de los golpes que nos damos i enseñarnos técnicas ami me dolia mucho mi pie entonces no pude practicar pero mire y aprendí  gracias a dios ya me boi recuperando gracias por leer mi pequeño relato.
 

 

No comments:

Post a Comment